Friday, October 8

vill inte ha ett honky tonk-liv förevigt.

kan inte sluta. har inte sett någonting finare någon gång tror jag. denna slår t.o.m alla control-trailers. (och ni vet antagligen hur såld jag är på den filmen) alltså, håkan. shit, är verkligen tillbaka i mitt lilla pop-tillstånd i 7an typ. har börjat älska håkan och broder daniel igen. grejen är? jag vet inte.
ni måste, måste, måste förresten läsa hans bok. det är det finaste jag någonsin läst. speciellt s. 131, tror jag det var. alltså. gud. en tår eller två.

har förresten hämtat min väska som blev snodd på siesta. (jag, bland massamassa andra stackars människor som blev bestulna, fick ju tillbaka den) 
men ja... det är en trevlig syn. inte. fast jag besvärades aldrig speciellt mycket av hela grejen. det var faktiskt mer mina kompisar som verkade tycka att det lät jobbigt (<3). hörde ju att många stack hem som blivit av med sina väkor. liksom... vad gör saken bättre av det? min försvann liksom första kvällen. men ändå, jävla rövhål ni som snor grejer. ännu mer rövhål på er som bryter sig in i låsta tält. din jävel.

jag vill ha hela filmen på väggen. i hela mitt rum. men det går ju inte. ååå

No comments: