Wednesday, November 17

önsketänkande och dagdrömmande.

här kommer någon slags dreamboard med fina saker helt enkelt. typ exakt såhär ser min dator ut. proppfylld. detta är väl sådär högst 1% av alla bilder. eller gud... 0,2% högst.

såhär ser jag inte ut just nu, men gjorde för några dagar sedan.

inte såhär heller. och det är nog dagens sämsta nya nyhet.



















och jag befinner mig inte här. och det är desto värre. hemskt.
















liknar lite när jag i somras skulle designa allas cigaretter förresten. det var fint.
















befinner mig inte här heller för den delen. 

känner av verkligheten alldeles för tydligt. vardagar. du fattar resten.




















så verklig verklighet att jag inte ens kan föreställa mig molnen som kaniner.

















sover inte. för jag vill inte. pluggar inte. för jag vill inte.














har på sätt och vis ingen katt. inte här iallafall. det vill jag ha.






















& inte såhär heller.
















lyssnar på alla olika saker som folk säger. jag tar in allt nuförtiden.











vill göra något brutalt. fruktansvärt. spontant. förfärligt. härligt.

vill inte-frysa.
















fylla år. och känna vår. och ha långt hår. 






















ja. 















ni förstår inte hur gärna jag vill se honom, va? 
















vet inte riktigt vad som behövs sägas om denna.



















jag sjöng: i just might die with a smile on my face after all.   

















känner av min festivalabstinens något förbaskat mycket. pellas kentbild.

















tänker ibland på jens. och att jag faktiskt är kär i honom. tokstolle, tänker du.





















ser inte heller ut såhär. nu är klockan 2 och jag måste plugga. klart. slut.



















nästa gång vi hörs har jag gjort klart min uppsats. då är jag lyckligast i världen.





















source: vet inte, allt är taget överallt och ingenstans. weheartit, wildfox, leloveimage och min webbcam osv. 

2 comments:

vå said...

gud vad fint. uppsatsen är ful. du är fin. (du är min) hoppashoppas

Anonymous said...

Du är det finaste jag vet.
få inte en ätstörning, snälla.