Friday, December 24

SÅ GLÖMMER NÅN ETT VARNINGSLJUS.

god jul bloggen och människor och världen. börjar få lite julkänsla nu. när klockan precis slagit över till den så kallade julaftonen. har inte känt julen innan nämnligen. din vän pessimisten visar sig lite då och då. skissar på mina dra-iväg-härifrån-efter-nyår-planer, vilket inte går så bra. har ingen fantasi till ens det. men jag vill inte vara här. i sverige. jag klarar inte vintern. hatar snö. hatar kyla. tycker inte ens om julen längre. förlåt men jag vill verkligen inte vara här. ska komma på något.
trött på jullåtar? här är lite annat. puss osv


far&son


zacke+movits


roffe ruff


(och antagligen den bästa av dom alla) organismen + roffe ruff

(bild från simon g´s facebook. tyckte den var fin. för det är han ju. så jag tog den)

No comments: