Sunday, January 2

ÅRSSUMMERING.

hej. vill ni se några få delar av mitt år och vart jag har varit? såklart ni vill. här:

såhär såg jag ut för 367 dagar sedan.

det blev januari. har knappt några bilder från denna månad. finns anledningar.

hanna fyllde 18. fick en miike snow-skiva som ligger där.
den skivan har ju ingen gått miste om detta året. att höra varenda låt menar jag.

hejhejhej min jätteroliga lampa hela tiden hej.

drog en london. hanna+jag påväg till staden från flygplatsen. åååå london.

nyvaken sak i mars.

studiedag. ja, hon brukar sitta så. men det vet hon nog inte ens själv.
vi satt väl i köket och kollade festival-bandsläpp eller så.

april. stockholm. jag och fannie. det var en väldigt fin resa.

vårdagar i solen.
då man passar på att vara ute i en timme eller två efter skolan innan det blir kallt.

plugga utomhus. frysa in våren och svettas in hösten, säger dom ju.
ni ser ju själva.
tog 600 bilder med/på julia+hästar. rätt fina actually.

maj. jag fyllde år. 17. det är något speciellt med att vara 17. det är alltså inte påhitt.


20 maj. 

några dagar efter den 20 maj. hanna+simon på släktgrej.

nationaldagen, 6 juni. mina och fannies ben + converse.

studenten. 8 juni eller nåt sånt? drog runt lite överallt.
på bilden hemma hos fanny med  vin osv. sen vidare igen. speciell kväll.

midsommar. mitt leende ser ju helt sjukt fjantigt ut. kolla. ha ha.

james kom med endast en turbiljett!
låg i sängen hela dagarna/festade/sängen/festade/sängen/hem igen.

med tjajorna och åt. fanny, solstrolen herself jao!

jag+fanny hemma hos xtopher. också speciell kväll. men fin såklart.

juli. ja gud. arvika. 

somrigt.

augusti. började skolan.

26 augusti eller nåt sånt. stack till stockholm på popaganda. superfint vare.

fick olika stora vader. skolan flöt väl på. blev jättetung, som ni ser.

sur och trött typ. blev slagen av fy-fan-vad-mycket-att-göra-i-skolan på riktigt.

fjällbacka. klappade hund.

oktoberfester. nej. inte i tyskland. men i tågaborg och så.

höstlov. james kom igen. påväg till en fest. en annorlunda sådan än gårdagen.

make a gif
jönköping. klappade katt.

började skolan igen. skolkade en onsdag, hade det mysigt hos vanessa
och åt billys till frukost på hennes kalla golv. värt, hörrni.

sedan i oktober/november så har mina händer varit konstant nerklottrade.
det brukar stå något då och då, men nu är det verkligen alltid.

cocktailfest.

julkonsert. glad hanna.

julavslutning. kallt-som-fan-döda-mig.

och sen var det julafton igen. och jag var väl sådär töntigt glad antar jag.
(något sjukt fjantigt ful bild på mig igen. w/e)

No comments: