Tuesday, March 15

ni kan behålla selma lagerlöf, jag håller mig till kungligheter. vad dom nu heter.

flytt från william it  was really nothing.
london.
6 juni
I started something that I couldn't finish
I am living out the life of a poet, I am the jester in the ancient courts and you're the funny little frog in my throat
Love will tear us apart
My night with the prostitute from Marseille

lite från vt10. klicka för source.

1. har fått min siestabiljett nu (och alla bandsläpp är så fina att jag mmja ni vet)
2. jag har fått sommarjobb, hela sommaren om jag vill. LÄTTNAD.
3. ska kirra emmabodabiljett imorgon. ska ska ska, säger så mycket, men imorgon it is.
4. har ingenting att plugga på ikväll. denna veckan.
5. om 4 veckor är jag i berlin.
6. om 5 veckor är jag i london.

1 comment:

frej said...

Ey, Siesta och Emmaboda kommer bli FETT bra. SES DÄR kära människa !