Sunday, March 6

there's a log on the fire and it burns like me for you. tomorrow comes with one desire to take me away. it's true, it ain't easy to say goodbye. darling please don't start to cry.



varför har ingen någonsin sagt åt mig att kolla a lot like love? kommer ihåg när jag prenumererade på starlet (haha heter det så? fet tidning och sånt) så stod det alltid om den filmen och alltid om ashton cutcher (erkänner, googlade namnet). jag lovar, i typ varje nummer. och jag bara "jaha, och????" sen blev det lite som  att jag trodde att jag hade sett filmen och hatade den, just för att man såg reklam om den ÖVERALLT. ni håller med mig va? busshållsplatsplakat osv. (m, finns nåt som heter så).

iallafall, det jag skulle komma till var. är:
1. filmen är så HIMLA BRA. vill bara se hundra gånger igen igen igen hundra gånger i rad igen! åååååeh helt fantastisk.
2. är en liten sucker för typiska åka-i-bil-på-bred-väg-i-usa-låtar när jag tänker efter. som låten över. så himla mysig. faktiskt. (ja.. den är med i filmen)

No comments: