Friday, June 17

att jag försöker betyder kanske ingenting, men någon måste mena något mer någonting.


har snott hannas tröja för att hon antagligen inte inte kommer bry sig men också lite för att hon själv inte lagt ner några pengar på den men även också lite för att hon inte är hemma. så är det ju alltid. hej hanna. hoppas du hare bra. 
tänkte ta emot erbjudandet att ta en runda till mölle, egentligen orkar inte mina ben cykla alls, men vad gör man. struntar i att en äppelskrutt (kul ord förresten) gör mina lakan blöta eftersom jag hade tänkt tvätta dom imorgon eftersom jag är ledig och såklart eftersom jag är lat. men nu hade jag tänkt äta jordgubbar. 

om ni är hemma och har tråkigt så blir detta kvällens uppgift: (för att den förgyller varje sommarkväll varje sommar)

Ingenting – Julia by emremre

1 comment:

melissa said...

SV: Tyvärr blir det inte det.. :(