Tuesday, June 21

when i woke i took the backdoor to my mind, and then i spoke, i counted all of the good things you are.

i took the backdoor to my mind.

all i know is that i should.

this is pouring rain, this is paralyzed.

i've been sleeping for 40 days.

tired of.

it may aswell be me.

jag lite sådär småont (okej. helvetes jävla pissont) i huvudet. men det är okej, är ledig imorgon och så. ska in till stan med 2 fina tjajor. vad händer med sommaren förresten? hörde på nyheterna att det är sommarsolståndet idag, det är lite småsjukt. nu blire mörkare. oj, jag är så pessimistisk jag vet. jag bryr mig inte så mycket faktiskt, bara jag får värme och fint väder under arvika och emmaboda. fast det skulle ju varit trevlig med lite svensk sommar. gillar den.
annars... GLÖM INTE SÅNT HÄR (länk!!!). aså ååhhhhhhhhh. jag har en fluga i mitt rum som surrar k-o-n-s-t-a-n-t. inte lite då och då. utan... ja. därav huvudvärken? mycket möjligt.

under de kommande 2 timmarna ska jag:
23.10: stänga ner datorn och lyssna på i know it's over, the state i am in, happy people never fantasize, piazza new york catcher, paint a vulgar picture.
23.30: borsta tänderna
23.40: titta på ett avsnitt desperate housewives (eller 2)
+++++++ sova.

No comments: