Sunday, August 28

dom brister tidigare och tidigare.

braid.

braid.

hade lite bestämt mig för att lägga ner denna eländiga blogg som jag inte ens förstår mig på. förstår mig inte på mig själv och inte heller varför jag skriver här. aldrig någonting vettigt. men jag vet i och för sig inte vad som är vettigt nuförtiden. har iallafall tagit fram mitt objektiv och systemkameran igen, efter en lång tid med endast analogt. tror jag rörde systemkameran och det där objektivet med något seriöst i hjärnan senast i februari.
och nu har skolan börjat och jag tänker mest på vad-som-ska-hända-näst eftersom tiden-står-så-jäkla-still-och-ingenting-händer, hur jag ska orka hela trean, vad jag ska hinna göra innan kina, vad som ska stå på önskelistan och vad mitt barn ska heta.
det sista kan du glömma. vill till stockholm igen. missade popaganda. hörde att det var väldigt bra i år.

godnatt. ska till skolan imorgon. och ni förstår inte hur mycket den meningen gör sår i mig.

No comments: