Saturday, September 24

en typ helt vanlig dröm.


vakande vid 12-tiden av min väldigt irriterande dröm. kommer bara ihåg att skulle hämta min cykel mitt i natten som tydligen stod uppe på ett högt berg. först gick jag igenom någon randoms garage och bod och det stod tiotusen cyklar och ingen var min. var helt vettskrämd eftersom hela scenen bara var så spöklig och äcklig. sedan hittade jag tydligen min cykel utanför. i världens långa, isiga nerförsbacke som aldrig tog slut, cyklade jag först förbi en älg  som låg vid vägkanten, och det var inget konstigt med det. sen blev jag jagad av en ren som tog tag i min pakethållare och kastade mig bakåt, och när jag reste mig upp så satt voldemort på en smal minne i ett jättestort, högt träd och dinglade med benen.

och jag var påväg hem från en pub någonstans i världen. och på denna pub kom det en kille in som jag halvt känner, helt sönderriven och blodig i ansiktet med blodsprängda ögon och betedde sig som en hungrig vampyr. sedan var jag tvungen att tvätta bort blodet från honom, men det tog liksom aldrig slut. bara rev upp huden på honom och hans ögon var tillslut illröda. och då sprang han iväg.
väldigt väntat att det skulle vara han, dock.

No comments: