Tuesday, September 13

she likes to sleep with the radio on.



försökte göra om dessa bilder till spegelvända istället, men det var icke godkänt. 
förklaring: LÄS: SIMONS 120 DAGAR. detta har jag planerat att göra i några år för för länge nu. men idag, till min extremt stora förvåning (lycka), så hittade jag denna bok på skolans bibliotek bland andra seriesamlingar och lättlästa böcker och så. alla borde läsa den. kanske inte mamma eller så, eller jo, men hon skulle nog fråga mig vad han egentligen var för typ och att det fanns böcker som var mycket mer givande. fast hon skulle nog förstå.

EXTRAPRIS: på citygross. lösgodis för 39.95kr kilot. detta har väl förmodligen ingen i min klass missat, men jag såg tidningen/bilagan nu när jag kom hem, och woh. synd att det inte ligger liiite närmre mitt hem. 

skulle blivit avstängd från blogspot om jag visade mitt fejs. skojar inte.

No comments: