Saturday, March 10

Redan glömda.

har ingen ork eller lust att blogga här. blir en 1/10 av det som är i mitt huvud istället:


skolångest - längtan efter studenten - drömmar om majmorgnar - stress och åter stress - kaninöron - leonardo dicaprio - kiwi - behov av förändring - längtan till berlin - saknaden efter jessica - saknaden efter jessica och längtan till berlin med henne - prestationsångest - frysta bär - smoothies - instagram - miljoner olika tumblrbloggar som förstör mina dagar för jag hinner inget annat - vakna av mig själv klockan 8 på morgonen - missa min busstation och gå hem klockan 6 på morgonen och det är ljust ute - doftljus - smutsiga kläder på smutsigt golv i smutsigt rum - friskis och svettis - träna- städa - kent - jonathan johansson - smiths - 
och miljoner hemligheter.

1 comment:

Jamsis said...

bajs vad jag saknar dig, men börjar bli realistiskt med påsk fo shizzle,håller på att sätta datum till och med.