Tuesday, April 3

I wanna be adored

Mitt mest patetiska beteende är att sitta och lyssna på låten i rubriken och bara vara jätteemotionell. Detta är världens hemskaste påsklov än så länge, har bara suttit och glott ut i vädret sedan i fredags morse. Har gått upp svinigt tidigt och bara dragit runt. Äter. Glor. Försöker komma på nåt jag har lust att göra. Kan inte ens kolla på film. Tänker på annat. Kan inte hänga med. Dock... när jag kommer på hur extremt djup jag är som inte ens kan koncentrera mig på en film, så kommer jag även på att jag inte tänker på något. Bara sitter. Så har jag gjort i 4 hela dagar. Från klockan nio på morgonen till tolv på kvällen.

Leo, vad ska jag göra?

1 comment:

james said...

kan inte annat än att fullständigt instämma på hela jäkla inlägget, tänker på annat, men egentligen inte på något.