Saturday, June 23

midsommar/afton/dagen/

försöker lära mig min nya kamera (nikon d7000 med ett vidvinkelobjektiv somförmodligenheternågontingmedmassasiffrorochbokstäver) men det failar ändå för att mitt iPhoto har LAGT AV SÅ JAG MÅSTE LÄGGA ALLT I PICASA OCH DET PROGRAMMET SUUUUGER BALLE. alla säger att det är så bra osv men alltså lol. iallafall... de bara förstör alla bilder.


någon är taggad även på midsommardagen.






den är värd att publiceras. värd att dö för.



hehe. fniss.

"okej, se riktigt uttråkad ut."




men nu måste jag verkligen packa massa saker i min väska jag köpte i kina. en glädje att inviga den. PEACE N LOVE. 



2 comments:

Anonymous said...

Exakt var kan jag hitta denna Weblog plattform?

Agnes said...

Så fina biler! Synd att du inte bloggar längre... :( Hoppas du har det bra! Kram!