Saturday, December 11

här får ni en summering av förra årets vinter. i mobilperspektiv. så ha överseende med bildernas kvalitet osv. hej

lyssnade troligtvis på taxmannen eller något sånt här.

var helt sinnessjukt inne i phoenix efter göteborgkoserten.

bildlektioner på er.

ja. gud. vampire weekend. kan knappt lyssna på dom längre.
(inte för att dom är uttjatade. bara. konstigt)

en liten sjuk händelse. internt.

vals för satan blev inte bara en favoritlåt.
jag är ju lite sådär smått döpt efter den. parantesen alltså.

såg väl kanske lite ut såhär i mitt eget titta-ner-perspektiv.


blev mycket i-emmas-rum-häng.


tråkiga lektioner.

typ såhär såg allt ut där hemma. 

smiths blev mitt liv typ.

var i london för tredje gången. inte tredje gången gillt dock.

fota varandra med mobilen + ipod var väl allt man behövde.

mycket häng i mitt rum som sagt.

många kvällar helsingör. saknar så så så så så mycket sjukt.
ps. retrostämpeln är en del av det roliga. var där inne då och då,
aldrig mer än 5 min. ds.

läste bara sjuka böcker. okej. still.

"skönt att det inte bli en vinter som den förra". vaadåå sa du

jag var glad. fast det fattade jag inte då.


2 comments:

vå said...

sjuka händelser förföljer mig. som att hitta kuk i miniräknaren. ofta jag ens skulle leta där.

xxx said...

haha. sant. håller med om hursjuktdetär trots att jag inte såg det själv.