Friday, December 10

THINK I NEED TO.



isaks trappuppgång.


engelskalektion.



hejhej alla, kasta snö på denna mask vettja. (ungefär. ja)

tänkte att ni skulle få se lite av min höst/vinter. allt kommer sättas ihop i en höst/vinter-film senare (JA MAGDALENA DET ÄR SANT) men det är inte förrän i februari/mars eller så.

lyssnar på crystal castles. sitter hemma. ska ingenstans. är så sjukligt rastlös. vill ut. vill vara i en stad (inte helsingborg inte skåne inte sverige inte världen. jokerzzz) se att fucking världen fucking lever. take me out tonight because i want to see people and i want to se lights men nej. så kul ska vi inte ha. imorgon ska jag ta ut mina 2 senaste månaders rastlöshet på en enda kväll. det får vi se hur det slutar, hur som helst ja, men det skiter jag i.

3 comments:

Anonymous said...

haha, fett

Dendärmaskigen said...

Love att alla filmer är av/på mig <3
Ganska hemskt.

xxx said...

vet <3
nä fint