Monday, July 4

but you don't understand my point of view. i suppose there's nothing i can do. did you stand by me? no, not at all.

And I like your record collection Townes and Jens with a hint of Rickie Lee

Plus 29, där det är mörkt nu.
2 bilder från idag. om du klickar på dem så kommer du till min flickr.

dagen har dock varit mer produktiv av mig än dessa två bilder. gick upp klockan 7, satt i telefonkö, stack till stan, vaccinerade mig, bytte abonnemang, åkte till höganäs, bytte bankkort, småläste igenom 3 böcker av gunnar ardelius, åkte hem, lagade (avancerad) mat åt mig och mannen ovan, städade, drack kaffe, stack till jobbet och nu är jag hemma. jag var tvungen att säga detta med tanke på hur lite jag gör varje dag annars. hej!

hoppas ni hare fint. jag vill bara veta om jag får komma till stockholm nu. vill. vill. vill.

No comments: