Saturday, July 2

oh no, god damn, i missed the last tram. i killed the party again, god damn, god damn.




random photo booth-bilder, förutom den näst sista dock. 

haha aså det är så sjukt med mange-hysterin. så skrattretande med allt. vart man än kollar så har någon slevat fram en kommentar i form av "istället för vi drar till mange?" ÖVERALLT. så jäkla kul. 
annars... ledig helg. alltså, från jobb då alltså. lyssnar på jj för tillfället. surar lite över arvika (kommer inte sluta med det...) men är påväg med att spika in en vecka i stockholm. för en gångs skull när jag har en ledig vecka så är fucking jessyjames inte hemma hela den tiden. det är verkligen inte meningen att jag ska göra saker, allt skiter sig varje gång. bara fanny kan nu. FANNY KOMIGEN NNUUEE!
ja jag är rastlös. la in Bon Iver – Bon Iver, hans nya album, på min ipod förra veckan så jag tänkte ta tag i det nu. hejrå.

2 comments:

gabbi said...

fin
1. tjej
2. klänningssak

bella said...

fina bilder