Tuesday, February 7

Tänker på falafel. Och denna rubriken har TYVÄRR ingenting att göra med texten. Ett falafel-inlägg kommer inom en snar framtid. Prommiz.

Idag vaknade jag med en go huvudvärk och sedan gick dagen bara utför. Fy säger jag bara, vilken jävlig dag. Dagens tråkigaste (dagens? Förmodligen årets tråkigaste) skämt. Denna dagen har faktiskt varit väldigt bra för att vara tisdag. Förutom huvudvärken, det var liksom inte ett skämt. Tyvärr. Är det tisdag ens?
Har bestämt(...)/har planer på min framtida utbildning. INTE ÄN dock, inte nu till hösten. Förstår faktiskt inte hur människor kan börja plugga direkt, no hate - det är ju helt sjukt ambitiöst bara och jag är avundsjuk på deras motivation. Men. Högskolan i Jönköping lät hemskt lockade. Dessutom känner jag ju mig hemma i Jönköping och har sedan jag varit liten kunnat tänka mig att bo där.
Enough ointressant snack som ändå bara jag själv kommer läsa. Ofta jag skulle läsa min egen text. Men iallafall. Okej hela bloggen är ju bara trash. Men iallafall. Okej haha det finns inget "iallafall". Hejdå.

No comments: