Tuesday, February 7

Varning för: vissa google-bilder, mycket text och en lätt emotionell ton.

Fick världens Kina-flashback. Haha. Har inte fått det än. Insåg idag vad jag faktiskt har gjort. Fan. Helt sjukt hur mycket jag började sakna det nu. Pallar inte. Vill bara vara där igen. 

Alla kvällar. Nätter. Alla morgnar man kom hem från en sjuk utekväll, gick och köpte första, bästa, stora vattenflaska och massa chips och däckade i sängen. 
Frukoststället på Captain Hostel. 
Jamie och Xavier. Och Harry förstås. 
Hur man aldrig tröttnade på sin klass. Hur jag inte tappade humöret en enda gång (vad jag kommer ihåg). 
All sjuk mat. 
Brandy & Morris. Alla söta barn. Alla söta djur. Alla knäppa kineser. 
Kareoke-baren i Beijing. 
När Julia blev slagen av en försäljare. 
Alla trappor jag ramlade i (inne på M1NT vinner). 
Takvåningen på Captain. 
Alla sjuka taxiresor och raseriutbrott när chaufförerna aldrig förstod vad man sa, så man stod där med ett papper med tecken som man själv inte förstod och förvirringen var enorm.
Att bli bjuden på drinkar. Och hela grejen med att försöka bli detta, och sedan lyckas. 
När jag och Vanessa var påväg hem från M1NT runt 5-6 på morgonen, går vilse, hamnar i en affär där jag endast ska köpa vatten, men Vanessa lägger på tomatgodis, kondomer, någon sjuk läsk, tuggummi och gud vet allt. Och jag köpte allt.
På tal om förra - priserna. Billigt.
Starbucks-häng.
Frisörerna.
"Naj naj holy shit" & "en reka på rymmen"
Citatboken.
"Å gud å gud jättestor buss"
We found love - Rihanna.
Isté & whisky 
Gigantiska kiwi-lådan.
När jag och Linda failade stenhårt med våra pinnar på vårt homestay.
Tårtan på homestay.
Att det var kaninens år när jag var där.
Den där leksaken jag köpte för 2 yuan som Elin och Magdalena tydligen älskade.
Ris.
Vänta i 2 timmar på mat, klassen skäller ut personalen. Personalens lösning: hämtar en stol och ber Julia att sätta sig.
Mina och Fannys videobloggar och webbcam-bilder i Beijing.
Nudeldate inne på någons rum.
När min kines berättade att hon varit tillsammans med sin pojkvän i 4,5, att de ska flytta till Berlin tillsammans och att han var hemma hos henne för första gången när jag och Linda kom.
Phebes. M1NT. 88. G+. Muse2. Apartment. Barbarossa. Kapsylöppnaren. Internationella baren. Ja, ni förstår. Jag kan inte stava till vissa heller. 


Gud. Kan hålla på i år. Men kan inte, då dör jag.










No comments: